FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Formulář pro uplatnění reklamace
Vážený zákazníku,
při uplatnění reklamace nám nejprve zašlete fotky poškozeného produktu a vyplněný reklamační protokol na e-mail: eshop@mgga.cz. Reklamace se snažíme řešit pouze na základě fotografií poškozených produktů.
V dalším postupu reklamačního řízení můžete být i přesto požádáni o zaslaní produktu k posouzení.
Při zaslání zboží při uplatnění reklamace uplatněte níže uvedený kód pro vrácení zboží.
Vratkovací kód Zásilkovna: 96576404
Postup:
- Zpětná zásilka
- stačí, aby zákazník nahlásil unikátní kód zpětné zásilky při podání na jednom z podacích míst Zásilkovny
- obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky
Uschovejte si potvrzení o předání zásilky do ukončení obchodního případu.
Po předání zásilky nám zašlete trasovací číslo balíku s reklamačním protokolem na e-mail: eshop@mgga.cz
Pokud nám zašlete zboží na vlastní náklady, bude Vám uhrazena částka 75,- (přiměřená cena dopravy).
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.papirnictvilevne.cz
Společnost: MAGGIE, s.r.o.
Se sídlem: Hartigova 2154/229, 130 00 Praha 3
IČ/DIČ: 28434862/CZ28434862
E-mailová adresa: eshop@mgga.cz
Telefonní číslo: +420 603 454 874
ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE :
MGGA papírnictví
Elišky Přemyslovny 450
156 00 Praha 5
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:
Moje adresa:
Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
- Číslo objednávky:
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*) a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
- Jméno a příjmení spotřebitele:
- Adresa spotřebitele:
- E-mail:
- Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)
(podpis) ______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. (*)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.