FORMULÁŘ PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Formulář pro uplatnění reklamace

Vážený zákazníku,

při uplatnění reklamace nám nejprve zašlete fotky poškozeného produktu a vyplněný reklamační protokol na e-mail: eshop@mgga.cz. Reklamace se snažíme řešit pouze na základě fotografií poškozených produktů.

V dalším postupu reklamačního řízení můžete být i přesto požádáni o zaslaní produktu k posouzení.

Při zaslání zboží při uplatnění reklamace uplatněte níže uvedený kód pro vrácení zboží.

Vratkovací kód Zásilkovna96576404

Postup:

  • Zpětná zásilka
    • stačí, aby zákazník nahlásil unikátní kód zpětné zásilky při podání na jednom z podacích míst Zásilkovny
    • obsluha podacího místa sama vytiskne štítek, nalepí ho na zásilku a předá zákazníkovi potvrzení o převzetí zásilky

 Uschovejte si potvrzení o předání zásilky do ukončení obchodního případu.

Po předání zásilky nám zašlete trasovací číslo balíku s reklamačním protokolem na e-mail: eshop@mgga.cz

Pokud nám zašlete zboží na vlastní náklady, bude Vám uhrazena částka 75,- (přiměřená cena dopravy).

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:          www.papirnictvilevne.cz

Společnost:                        MAGGIE, s.r.o.

Se sídlem:                          Hartigova 2154/229, 130 00 Praha 3

IČ/DIČ:                              28434862/CZ28434862

E-mailová adresa:             eshop@mgga.cz

Telefonní číslo:                +420 603 454 874

 ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE :

                               MGGA papírnictví

                               Elišky Přemyslovny 450

                               156 00 Praha 5

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:     

Moje adresa:                     

Můj telefon a e-mail:         

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne (*) jsem ve Vašem obchodě (*) vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  • Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
  • Číslo objednávky:
  • Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*) a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
  • Jméno a příjmení spotřebitele:
  • Adresa spotřebitele:
  • E-mail:
  • Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

                            (podpis) ______________________________________

        Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  • Faktura za objednané zboží č. (*)

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

NajduZboží.cz